moja New Zealand avantura!!!

nedjelja, 05.02.2006.

NEW ZEALAND - AOTEAROA (zemlja dugih bijelih oblaka)

karta New Zealanda s većim gradovima
karta New Zealanda s većim gradovima

karta regija New Zealanda
karta regija New Zealanda

NEW ZEALANDU - AOTEAROA (zemlja dugih bijelih oblaka)

na ulazu u grad Kaitaia na samom vrhu sjevernog otoka na New Zealandu vidjeti cete ovu pozdravnu poruku, koja me je dobrano pozitivno iznenadila
DOBRO DOSLI na maurskom, hrvatskom i engleskom jeziku na ulazu u grad Kaitaia koji se nalazi na samom vrhu sjevernog otoka na New Zealandu
KIA ORA (bog) !!!

Dugo sam razmišljao kakav da napravim blog o NZ, jer sam na njemu proveo tri prekrasna mjeseca (2004 na 2005 -oko Bozica i Nove).
Obisao sam cili sjeverni i juzni otok.Prekrasna zemlja, iza svakog kantuna nesto novo.Juzni otok je jedna velika prekrasna prica: nacionalni parka Abel Tasman, rafting na Shotover rijeci blizu Queenstoown, pingvini, morski lavovi, dupini u regiji Catlins.....Christchurch jako lijep i zanimljiv grad s bogatim nocnim zivotom, kinima, barovima, raznim klubovima. U Invercargill muzeu vidio sam prekrasnog velikog gustera "Tuatara" za kojeg kazu da je iz dinastije dinosaura.


Najvise hrvata je na sjevernom otoku u Aucland-u ima ih dosta (predgrade Henderson),te kada se ide sjevernije od Auclanda.Tu je i nekoliko hrvatskih to jest dalmatinskih klubova, ogromna kauri drveca te pricu o hrvatima - dalmatincima koji su kopali kauri drveca iz zemlje(ogromna drveca koja su pala prije par tisuca godina te ih je prekrila majka zemlja stoljećima) u potrazi za gumom(smolom).
U centralnom dijelu sjevernom otoku oko grada Rotarue mozete saznati puno o Maurima, njihovim obićajima i kulturi te uživati u prekrasnim jezerima. U pečinama Waitomo mozete probati black water rafting, jedinstveni rafting koji se događa 60tak metara ispod zemlje. O raftingu u hrvatskoj i cijelom svijetu (naravno i raftingu na NZ-u) vise mozete saznati na www.raft.hr

S NZ smo se vratili s vise oko 3500 fotki i kratkih filmova, te vam ovim blogom želim prenjeti dio ljepote i divote što sam na NZ doživio.

Od sveg srca se nadam da cu uskoro opet posjetiti NZ, jer ponekad me hvata nostalgija za ljepotama koje sam vidio tamo.

bruno

Putovao sam s svojom djevojkom Tanjom u odlićnom kombiju Toyota town ice iz 1984 kojeg se i dan danas s sjetom sjećam, jer smo ga prodali na kraju naše avanture. Kombi je bio star nekih 20-tak godina, ali nevjerojatno dobar i poslušan, i s njim (a nadam se ni on s nama) nikad nije imao problema. Kupili smo ga na početku naše avanture po NZ za nekih 1500NZ$ (oko 6000kn), i ni dan danas nemogu da vjerujem da tako dobar kombi, istina malo star, za tako malo novca smo uspjeli kupiti.

prića o...

- 00:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #